• 30.01.23, 16:13

Hesburgeri müük Baltikumis kasvas ligi 30%

2022. aastal kasvas Hesburgeri müük kõigis kolmes Balti riigis, Eestis 28%, Lätis 30,3% ja Leedus 30,4%. Võrrelduna 2021. aastaga on müügikasv hüppeline (2021: Eesti 13%, Läti 8,5% ja Leedu 14%).
Hesburgeri müük Baltikumis kasvas ligi 30%
“Vaatamata sellele, et 2022 oli väljakutseid täis aasta, peamiselt energiakriisi ja inflatsiooni tõttu, toimus meie toodete müügi kiire kasv kõigis kolmes Balti riigis," teatas Hesburgeri turundus ja rahvusvahelise arenduse juht Ieva Salmela. “Selle põhjustas peamiselt koroonaaegsete piirangute kadumine ja inimeste väljasöömise harjumuse taastumine. Lisaks toetas meid kindlasti ka kõikide müügikanalite, sh kaasamüügi, sujuva mobiilirakenduse ja kullerpartneri, hea toimimine,” lisas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele