• 24.03.23, 16:08

Kuidas Prisma private label toodete müüki kasvatas?

Prisma Peremarketi sortimendidirektor Kaimo Niitaru rääkis, milline on olnud private label toodete võidukäik olnud hinnaturunduskampaaniates Prisma Peremarketis.
8MAR2023 Jaekettide-tootjate-hulgikaupmeeste ühisseminar . Foto autor Raul Mee
  • 8MAR2023 Jaekettide-tootjate-hulgikaupmeeste ühisseminar . Foto autor Raul Mee Foto: Raul Mee
Niitaru sõnul on sortimendi koostamisel kõige aluseks juhtiva kaubamärgi tooted. „Väga suurel juhul on tegemist Eesti tootjate toodetega“ sõnas ta. Niitaru rääkis veel, et kindlasti peavad sortimendis olema juhtivad kaubamärgid, mis on kliendi jaoks kõige tähtsam toode konkreetses kategoorias. Lisaks sellele peab olema sortimendis koht hinnaeelistootele ja ka kategooria kõige odavamale toote jaoks. „Nende kõigi jaoks on olemas oma klientuur ja need tooted täidavad oma rolli.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele