• 27.03.23, 13:28

Kas sina oled nende klient? Kolm suurt ketti räägivad oma lojaalsusprogrammidest

Milline on tänapäeval hea lojaalsusprogramm? Hiljuti tegi Rahva Raamat oma kliendiporgrammi täiesti ringi. Miks ja kuidas ettevõte seda muutis, uurime järele. Oma lojaalsusprogrammidest räägivad ka Prisma ja Alexela.
Rahva Raamat uuendas eelmise aasta lõpus enda kliendiprogrammi
  • Rahva Raamat uuendas eelmise aasta lõpus enda kliendiprogrammi

Rahva Raamat: kliendid ootavad lojaalsusprogammist reaalset lojaalsuse hindamist!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:32
Jaekaubanduse järgmine arenguhüpe ‒ tulevik on kassavabade poodide päralt
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele