Reede keskpäeval lauldi tuntud rahvamuusiku Martin Mülleri eestlaulmisel pidulikult avatuks Moe peenviinavabriku tehasepood.
- Avamise puhul oli kogu sortiment soodushinnaga ning lisaks sai iga klient endale loosirattal väikese kingituse keerutada. Foto: Andres Pulver
Moe mõisa perenaine Anu Nimmerfeldt rääkis, et pood tehti kunagise J. Kurbergi viinavabriku aita, kus nõukogude ajal asus klubi. Hoone oli enne korrastamist väga kehvas seisus ning omajagu lagunenud.
Kaupluse valmimiseks kulus umbes poolteist aastat. "Eks ta selline kaua tehtud, aga kaunikene on," tähendas Anu Nimmerfeldt.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.