Pandeemia järel on ostjatel poodi tulles kõrgemad ootused
Pandeemia järel on ostjad taas poodides, kuid neil on nüüd kõrgemad ootused. Ülemaailmsest ostlejate uuringust rääkis sel nädalal toimunud jaemüügikonverentsil Baltic Retail Forum Zebra Technologiesi jaemüügilahenduste vanemkonsultant Simon Geisman.
Simon Geisman ütles, et ostjatel on poodi tulles nüüd kõrgemad ootused. Foto: KARLI SAUL
"Automatiseerimise kiirust arvestades, kas meil on tulevikus tööd?" püstitas Geisman küsimuse. "Jah, on küll. Meie tööülesanded küll muutuvad, kuid meil on jätkuvalt olemas töökohad praegusega sarnastes keskkondades," vastas ta.
Tele2 teenindajad võitsid sel aastal Eesti Parim Teenindaja 2023 konkursil esimesed kolm kohta. Tele2 tegevjuht Chris Robbins rääkis Teeninduskonverentsil 2023, millest algab kliendikeskne kultuur ettevõttes.
Kaubandust automatiseeriva ja digitaliseeriva Eesti idufirma väljatöötatud ainulaadset apteegi iseteenindusautomaati hakkavad esimesena testima Rapla elanikud. Vajalike regulatiivsete muudatuste järel võib saada iseteeninduslike apteekidega lahendada valveapteekide puuduse probleemi.
Baltimaade üks suurimaid jaemüüjaid Rimi on otsustanud piloteerida kaheksas Tallinna ja Tartu kaupluses elektrooniliste hinnasiltidega. Selleks on sõlmitud raamleping ettevõttega StrongPoint, mis tarnib ja paigaldab Priceri riiuliserva automaatika ja elektroonilistel riiulisiltidel põhineva side vahendeid.
Ärijuhtimissüsteemid (ERP,ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.