• 19.05.23, 12:48

Tiina Hiob: pakend peab olema tootega üks tervik

Reklaamipsühholoog ning Tallinna Ülikooli Balti filmi, meedia ja kunstide instituudi lektor Tiina Hiob ütles Jätkusuutliku pakendamise konverentsil, et pakendi kujundus saab alguse brändist või tootest.
Tiina Hiob tõi välja, et pakend peab olema tootega üks tervik.
  • Tiina Hiob tõi välja, et pakend peab olema tootega üks tervik.
"Pakend on tema sees oleva tootega seotud. Üks täiendab teist. Toredad pakendid, millest täna räägitakse, annavad võimaluse pakendiga seda sõnumit väljendada," ütles Hiob.

Seotud lood

Uudised
  • 18.05.23, 13:55
Urmas Villmann: pakend on parim reklaamikanal
Pakendid ei kao kuhugi ning suurem osa Eesti tootjatest jätab kasutamata võimalused pakendeid kui reklaamikanalit kasutada, ütles Jätkusuutliku pakendamise konverentsil agentuuri Kontuur Leo Burnett juhatuse liige ja loovjuht Urmas Villmann.
Uudised
  • 19.05.23, 09:00
KASULIK: 63 küsimust-vastust pakendiaruande esitamise kohta!
Kas pakendiaruande esitab maaletooja või edasimüüja? Millised pakendiliigid tuleb aruandesse lisada? Eesti Pakendiringluse juhatuse liige Alder Harkmann jagab selgitusi ja vastab 63 lugejaküsimusele, mis on seoses uue pakendiaruande esitamise kohustusega tekkinud.
  • ST
Sisuturundus
  • 21.03.25, 10:30
QR-koodid võtavad vöötkoodid üle: kuidas saavad ettevõtted muutusi maksimaalselt enda kasuks pöörata?
Aastaks 2027 toimub kaupluste jaoks suur muudatus - täna kasutuses olevad vöötkoodid asendatakse järk-järgult QR-koodidega. Nutiseadmega skaneeritavad QR-koodid pakuvad uusi lahendusi nii tarbijatele kui jaemüüjatele, võimaldades muuhulgas näiteks kaubariiulitelt kiiresti üles leida aegunud või kvaliteedistandarditele mittevastavaid kaupu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele