• 30.05.23, 11:31

Maxima laenab pankadelt 100 miljonit

Leedu juurtega kaubanduskontsern Maxima Grupe laenab kolmelt pangalt 100 miljonit eurot viieks aastaks, teatas ettevõte börsile.
Maxima pood Tallinnas.
  • Maxima pood Tallinnas. Foto: LIIS TREIMANN
50 miljonit eurot laenatakse SEB-lt ja Skandinaviska Enskilda Bankenenilt ja veel 50 miljonit eurot Swedbankilt. Laenu tähtaeg on viis aastat.

Seotud lood

Saated
  • 23.05.23, 13:20
Maxima juht Lidlist pere ostukorvi ei täidaks
Veebruaris asus Maxima Eesti etteotsa Kristina Mustonen, kelle sõnul pole õiged uuringute tulemused, mille järgi jaekettidest just Maxima kaotas Lidli tulemisega kõige rohkem kliente. Enda pere nädala ostukorvi Mustonen samuti Lidlist ei täidaks.
Uudised
  • 02.05.23, 14:52
JAEKETTIDE PALGA TOP: palgaootus on suurem, kui suudetakse pakkuda
Lisatud Lidli kommentaarid ja tabel palganumbritega
Praegusel ajal oodatakse palgatõusu paljudel ametikohtadel. Suuremate jaekettide töötajate palgad on samuti inflatsioonist ning kulude järsust tõusmisest mõjutatud. Millised on suuremate jaekaubanduskettide palkade tõstmise plaanid, milliseid ametikohti need mõjutavad ja millest palgatase käesoleval aastal sõltub, rääkisid jaekettide esindajad.
Uudised
  • 28.04.23, 09:32
Uuring: Lidl on napsanud terves Baltikumis tuntavalt osa Maxima klientidest
Uuringu järgi on klientide lojaalsus suurimatele jaekettidele osas muutumas. Baltikumis on suurima muudatuse kaasa toonud Lidli poeketi laienemine, kuhu suundus ka arvestatav osa Maxima kliente.
TOP
  • 05.05.23, 13:21
Esimese kvartali käibe TOP: esikolmiku liikmed tegid kõik üle 100 miljoni käivet
Toidu- ja esmatarbekaupade müük saavutas esimeses kvartalis kogu sektori koondkäibeks 7,9 miljarit eurot. Sektori koondkäibe kasv on viimased neli kvartalit püsinud suhteliselt ühtlasena, keskmiselt 4% kvartalis, selgus Äripäeva infopanga koostatud konkurentsiraportist.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele