IKEA Tallinna kauplusel täitus esimene aasta ning eestlased on poe hästi vastu võtnud. Enim nõutud toodete seast leiab nii kööke, riidekappe kui ka voodeid. Kaupluse avamisest saati on söödud 4,6 miljonit liha- ja taimset palli.
- Ikea Eesti avamine. Foto: Liis Treimann
„Ainulaadne tootevalik, taskukohane hind, kõrge kvaliteet, hea disain ning funktsionaalsed lahendused kodudesse – see on see, mida IKEA pakub ja mida on meil õnnestunud Eesti turule edukalt tuua. Eesti elanike ostukäitumine näitab, et IKEA toodete vastu on suur huvi,“ rääkis IKEA Eesti turu juht Marko Põder.
Seotud lood
Mööblimüüjate konkurentsiraportist selgub, et jätkuvalt kõige suuremat müügitulu teenib IKEA, kuid seevastu tema kasumi vähenes aastaga 5,4 miljonit eurot. Kõige suurem käibe kahanemine oli aga ON24.
E-kaubandus on kiiresti arenev valdkond, kus õige makselahenduse valik võib määrata ettevõtte edu. Eriti oluline on see väiksematele ja keskmise suurusega Eesti ettevõtetele, kes konkureerivad nii kohalike kui ka rahvusvaheliste tegijatega. Coop Panga äriklientide igapäevapanganduse juht Erje Mettas toob välja, kuidas ettevõtted saavad oma makselahenduste valikuga konkurentsis eelise saavutada.