• 20.10.23, 09:51

Rimi Eesti juht: soovime pakkuda parimat omnichannel kogemust

Vaatamata muljetavaldavale e-poe müügikasvule on Rimi Eesti juht Kristel Mets algava aasta suhtes siiski ettevaatlik ning usub, et 2024. aasta võib tuua mitmeid väljakutseid.
Rimi juhi Kristel Metsa sõnul on jaeketina Rimi soov olla seal, kus on nende kliendid ning pakkuda nii kvaliteetset e-poe kui füüsilise poe külastuskogemust. Foto: Rimi.
  • Rimi juhi Kristel Metsa sõnul on jaeketina Rimi soov olla seal, kus on nende kliendid ning pakkuda nii kvaliteetset e-poe kui füüsilise poe külastuskogemust. Foto: Rimi.
E-poodide areng on viimastel aastatel olnud kiire ja edukas. Uus e-kaubanduse suund on hakanud võtma mahtu füüsilistelt kauplustelt, kuid see mõju ei ole veel nii suur, et tavapoodide müügimahud märgatavalt kahaneks. Sellele viitas ka Rimi Eesti juht Kristel Mets, kes tõi esile, et e-poe kaudu jõuavad nendeni uued kliendid, kes pole varem Rimi kauplustes sisseoste teinud. „Sõltuvalt toodetest ja vajadusest kasutavad kliendid hea meelega mõlemat võimalust. Jaeketina ongi meie soov olla seal, kus on meie klient ja teha võimalusel nende igapäevaelu natukene lihtsamaks,“ tõdes Mets.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele