Kaupmeeste Liit tegi Tallinna linnavalitsusele sellel sügisel ettepaneku teha koostööd kutsumaks inimesi pärast pikki teetöid taas kesklinna.
Tallinnas on 2023. aasta jooksul toimunud ulatuslikud teetööd, mis on põhjustanud ebameeldivust linna tulemisele ning seal liikumisele nii autoga, ühistranspordiga, kergliikuriga kui ka jala liikujatele. See on vähendanud inimeste soovi kesklinna tulla, mis omakorda on mõjunud negatiivselt kesklinnas tegutsevatele ettevõtetele. Kaupmeeste Liidu andmetel on paljude kaupmeeste käibelangused teetöödest mõjutatud kauplustes 20% ringis.
Kaupmeeste Liit ja Tallinn on koostöös välja töötanud kampaania „Südalinn nüüd avatud“, mille tellis linnavalitsus. Kampaaniaga soovib Tallinn tutvustada ununenud linnaruumi võimalusi, kinnistada inimestes teadmine mugava kesklinna saamise ja seal liikumise võimalusest ning tagasi tuua kesklinnas tegutsevate ettevõtetele ehitustööde tõttu ära jäänud kliendid. Kampaania kestab 20. novembrist 2023 kuni 31. jaanuarini 2024.
Et kampaania saaks laiemat nähtavust ning tooks suuremat kasu, kutsume kõiki kesklinna ettevõtjaid kasutama välja töötatud reklaammaterjale.
Juba valmis kujundatud reklaamid nii digikanalitesse kui füüsilisse ruumi leiate kampaania tööriistakastist:
Kampaania Südalinn nüüd avatudJõuluteemalised kujundused lisanduvalt jooksvalt novembri viimastel nädalatel.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.