Jõulueelse ostupeo pakimahud kasvasid Eestis 33 protsenti
Lisaks jõuludele ja aastavahetusele on e-kaubanduse tippajaks kujunenud must reede, mis ühes küberesmaspäevaga kasvatas Eestis tänavu Venipaki pakimahte 33 protsenti. Seejuures lõi küberesmaspäeva järgne kasv musta reede oma, teatas ettevõte.
Venipak Eesti müügidirektori Martten Kaldvee sõniul kasvas vahetult peale küberesmaspäeva Venipaki pakkide maht Eestis 41% ning Baltimaades kokku 32%, mis oli kampaaniaperioodi suurim kasv.
„Must reede kestis seekord üle nädala, kuid lõviosa ostudest ja pakitarnetest langes ikkagi tolle nädala lõppu ja järgmise algusse. Vahetult peale küberesmaspäeva kasvas Venipaki pakkide maht Eestis 41% ning Baltimaades kokku 32%, mis oli kampaaniaperioodi suurim kasv. See kinnitab trendi, et elektroonikakaubad ühes riiete ja kosmeetikatoodetega on e-kaubanduse üks lemmik,“ ütles Venipak Eesti müügidirektor Martten Kaldvee.
Elektroonilised hinnasildid ei muuda mugavamaks, turvalisemaks ja kiiremaks mitte üksnes kaupluste tööd, vaid hõlbustavad tegemisi logistikasektoris ja mitmetes teistes majandusharudes. Võimalus, et siltidele kuvatav info on samal ajal ühtne kõikjal, kus just hetkel vajadus ja soov on, lubab personalil pühenduda teistele olulistele protsessidele ning seeläbi firma edule ja arendamisele.