• 22.12.23, 13:45

Jõulueelse ostupeo pakimahud kasvasid Eestis 33 protsenti

Lisaks jõuludele ja aastavahetusele on e-kaubanduse tippajaks kujunenud must reede, mis ühes küberesmaspäevaga kasvatas Eestis tänavu Venipaki pakimahte 33 protsenti. Seejuures lõi küberesmaspäeva järgne kasv musta reede oma, teatas ettevõte.
Venipak Eesti müügidirektori Martten Kaldvee sõniul kasvas vahetult peale küberesmaspäeva  Venipaki pakkide maht Eestis 41% ning Baltimaades kokku 32%, mis oli kampaaniaperioodi suurim kasv.
  • Venipak Eesti müügidirektori Martten Kaldvee sõniul kasvas vahetult peale küberesmaspäeva Venipaki pakkide maht Eestis 41% ning Baltimaades kokku 32%, mis oli kampaaniaperioodi suurim kasv.
„Must reede kestis seekord üle nädala, kuid lõviosa ostudest ja pakitarnetest langes ikkagi tolle nädala lõppu ja järgmise algusse. Vahetult peale küberesmaspäeva kasvas Venipaki pakkide maht Eestis 41% ning Baltimaades kokku 32%, mis oli kampaaniaperioodi suurim kasv. See kinnitab trendi, et elektroonikakaubad ühes riiete ja kosmeetikatoodetega on e-kaubanduse üks lemmik,“ ütles Venipak Eesti müügidirektor Martten Kaldvee.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:32
Jaekaubanduse järgmine arenguhüpe ‒ tulevik on kassavabade poodide päralt
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele