• 15.02.24, 15:29

COOP: kampaaniad maksutõusu edasilükkamisest on petmine

Jaekettide kaks kuud kestnud reklaamikampaaniad käibemaksu tõusu hilinemisest või edasilükkamisest on olnud selge tarbijate petmine, ütles Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimees Rainer Rohtla.
Coop Eesti juhatuse esimees Rainer Rohtla
  • Coop Eesti juhatuse esimees Rainer Rohtla Foto: Andras Kralla
Täna avaldatud Eesti Konjunktuuriinstituudi uuring annab COOP juhi Rainer Rohtla sõnul tegeliku pildi, kuidas on tegelikult toidukaupade hindu mõjutanud käibemaksu tõus. „Väga asjakohane ja kainestav oli täna hommikul kuulda objektiivset hinnangut turul tegelikult toimuva kohta. Viimasel kahel aastal oleme näinud, kuidas turunduses ja kliendikommunikatsioonis kasutatakse järjest rohkem tarbijaid eksitavaid võtteid – seda nii kauba eestimaise päritolu, erakordsete hinnasoodustuste kui ka näiteks käibemaksutõusu nn hilinemise näol,“ sõnas Rohtla.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele