• 16.02.24, 15:51

ONOFF: maksutõus on muutnud tarbijate ostukäitumist

Käibemaksu tõus on mõjutanud koduseadmete ja elektroonika soetamist - tarbijad eelistavad üha enam ostude eest tasumise tulevikku lükata.
ONOFFi ostu- ja müügiosakonna arendusjuhi Kaido Priimetsa sõnul on impulssostud maksumuudatuse järel kadunud
  • ONOFFi ostu- ja müügiosakonna arendusjuhi Kaido Priimetsa sõnul on impulssostud maksumuudatuse järel kadunud Foto: Erakogu
ONOFFi ostu- ja müügiosakonna arendusjuhi Kaido Priimetsa sõnul on hindade kallinemine ja maksumuudatus kaotanud impulssostud, ostetakse vähem. Samas oma valikutes tarbijad järeleandmisi pole teinud - eelistatakse endiselt tuntud brändide kallemaid ja kvaliteetsemaid tooteid.

Seotud lood

Uudised
  • 07.02.24, 12:04
Uuring: inimesed võtavad tarbimislaenu peamiselt koduga seotud kulutusteks
Kolmandik inimestest kasutas eelmisel aastal järelmaksu või tarbimislaenu, selgus Inbanki poolt tellitud ja Kantar Emori poolt läbi viidud uuringust. Laenatava summa suurus ei ole viimase kahe aasta jooksul märkimisväärselt muutunud. Kõige enam kasutatakse laenutooteid koduga seotud kulude jaoks.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele