• 21.03.24, 10:40

Kliendid jätavad rohetooteid rohkem poeriiulitesse

Inimesed hoiavad kokku ja jätavad tavatoodetest tihti kallimad “rohelised” tooted pigem poeriiulisse, selgus Kantar Emori uuringust.
Inimeste poolehoid roheliste toodete ja nende tarbimise vastu hoolimata nende kallimatest hindadest on saanud löögi. Pildil Prisma teenindajad.
  • Inimeste poolehoid roheliste toodete ja nende tarbimise vastu hoolimata nende kallimatest hindadest on saanud löögi. Pildil Prisma teenindajad. Foto: Sergei Zjuganov
Inimeste poolehoid roheliste toodete ja nende tarbimise vastu hoolimata nende kallimatest hindadest on saanud löögi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.11.24, 13:49
Kuidas oma e-poe kulusid allapoole tuua?
E-kaubandus on kiiresti arenev valdkond, kus õige makselahenduse valik võib määrata ettevõtte edu. Eriti oluline on see väiksematele ja keskmise suurusega Eesti ettevõtetele, kes konkureerivad nii kohalike kui ka rahvusvaheliste tegijatega. Coop Panga äriklientide igapäevapanganduse juht Erje Mettas toob välja, kuidas ettevõtted saavad oma makselahenduste valikuga konkurentsis eelise saavutada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele