• 03.04.24, 16:14

T1 kogemuslugu: mida teha probleemse brändiga?

Uuenduslikud lähenemised, mis toetuvad eristuvusele ja oma niši leidmisele, on võimaldanud T1 keskusel alustada oma eduloo kirjutamist, näidates, et innovatsiooni ja selge visiooniga on võimalik ületada isegi kõige keerukamad takistused, rääkis T1 tegevjuht Tarmo Hõbe.
T1 keskuse juht Tarmo Hõbe tänavusel Passwordil.
  • T1 keskuse juht Tarmo Hõbe tänavusel Passwordil. Foto: Marko Mumm
T1 avati 2018. aasta novembris, kuid juba kahe aasta pärast läks see pankrotti. “Selle ajal jooksul ei ilmunud peaaegu ühtegi positiivset artiklit T1 kohta,” sõnas Tarmo Hõbe tänavuse Passwordi ettekandes, lisades, et kriitika hõlmas hoone inimtühjust, rentnike “pantvangis” hoidmist, pinnuks silmas oli teiste kaubanduskeskuste lähedus ja arvati, et hoone tuleks üldse maha lammutada.

Seotud lood

Uudised
  • 22.03.24, 13:04
T1 juht: Selver ja Lidl ühe katuse all rikastavad teineteist
T1 keskuse juht Tarmo Hõbe sõnul on keskusesse rajatav Lidl kauplus kindlasti Selverile abiks, sest toob kaasa kliendid, keda Selveril varem ei olnud.
Uudised
  • 21.03.24, 13:33
Lidl avab kaupluse T1 keskuses
Lidl Eesti OÜ sõlmis T1 omanikfirmaga Lintgen OÜ lepingu kaubanduskeskuses kaupluse avamiseks.
Uudised
  • 14.09.23, 14:22
Uuenenud T1 avab kolmanda korruse esimese etapi
T1 keskuses on pärast omanikuvahetust tehtud ligi 10 miljoni euro eest uuendusi ja külastajate arv on selle ajaga kahekordistunud, kuid keskuse käivitamiseks on veel palju tööd vaja teha, rääkis T1-e tegevjuht Tarmo Hõbe.
Uudised
  • 10.06.22, 14:44
T1 investeerib uuenduskuuri 16 miljonit
Uueneb sise- ja välisilme
Tallinnas asuv T1 keskus investeerib hoonesse 16 miljonit eurot ning keskuse välisilmet ja juurdepääsu parandavad ehitustööd algavad sel suvel. Uue kontseptsiooni kohaselt seob keskus omavahel kaubanduse, teenused ja vaba aja veetmise võimalused.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele