Kehval ajal kliente kaotada ei tohi, allahindlusprotsentidega manipuleerimine muudab aga müügitulu hüplikuks, analüüsis Alexela energiamüügi valdkonna juht Tarmo Kärsna kaupmeeste massiivset “aletamist”.
- Alexela energiamüügi valdkonna juht Tarmo Kärsna Foto: AS Alexela
“Alexelas oleme märganud, et allahindluse protsendi kuvamine jääb tarbijale arusaamatuks. Selleks, et tarbijale oleks selge, milline on reaalne sääst, oleme valinud suuna, et näitame tarbijale nii esialgset hinda kui ka kampaaniahinda,” selgitas Alexela energiamüügi valdkonna juht Tarmo Kärsna. Teisisõnu, näiteks kütusega seotud kampaanias näidatakse kliendile allahindluse suurust ehk näiteks mitu senti on hind madalam täishinnast.
Seotud lood
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.