Lidl Eesti juht: Eesti toodetel on tugev potentsiaal
Lidli enda kaubamärgi alla tulek on tootjate pikk protsess, kuid ka Eesti brändidel on suur ekspordipotentsiaal, räägib Lidl Eesti ja Lidl Läti juhatuse esimees Maciej Urbanski.
Alustasime kaks aastat tagasi Eestis mõne kohaliku tarnijaga, aga nüüdseks on meil partnereid üle 50 tootja, sõnab Lidl Eesti ja Lidl Läti juhatuse esimees Maciej Urbanski. Foto: Paula Čurkste
“Sageli algab koostöö meiega tootja enda kaubamärgi all, et teha kindlaks, kas koostöö sujub, kuidas kliendid reageerivad ja kuidas saame koos meeskonnana areneda,” selgitab Maciej Urbanski Tööstusuudistele Lidli koostööpõhimõtteid.
Lidl Eesti otsustas edaspidi avaldada kõikides töökuulutustes ametikohtade palgad. Näha on võimalik nii poemüüjate aga nüüdsest ka kontoritöötajatele pakutavaid töötasusid.
Lidl Eesti ostuosakonna juht Karina Šabelski sõnul on üks olulisemaid põhjusi koostöö peatamiseks nõuetele mittevastavus. Nõudeid on Lidlil aga palju ja need on väga ranged.
Ärijuhtimissüsteemid (ERP,ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.