• 16.04.24, 16:05

Eesti parima toidutoote maitse lõi žürii pahviks

Rebimine oli tihe ja punktivahed väikesed, kuid konkursi Eesti Parim Toiduaine 2024 võitjaks pärjati toode, mille arenduses nähti kõige suuremat väljakutset.
Vasakult regionaalminister Madis Kallas, Nordic Milk tootearendusjuht Liina Kimmel, Vabariigi Presidendi abikaasa pr Sirje Karis, Nordic Milk juhatuse esimees Ülo Kivine ja Toiduliidu volikogu esimees Veljo Ipits
  • Vasakult regionaalminister Madis Kallas, Nordic Milk tootearendusjuht Liina Kimmel, Vabariigi Presidendi abikaasa pr Sirje Karis, Nordic Milk juhatuse esimees Ülo Kivine ja Toiduliidu volikogu esimees Veljo Ipits Foto: Erlend Staub
Toiduliit tunnustas parimaid kodumaiseid toidutooteid 30. korda, Eesti Parim Toiduaine 2024 tiitli võitis Tere AS Deary vanillibatoonike tofuga. Tegu on taimse alternatiiviga tavapärastele piima baasil kohukestele. Komisjon kiitis suurepärst maitset, mis sarnaneb nn piimakohukestele, samuti ideed valmistada keskkonnasõbralik toode - kohusese tooraine soja on GMO-vaba, pakend aga jätkusuutlik.

Seotud lood

Uudised
  • 27.03.24, 15:17
Selgusid Eesti väikeettevõtete parimad toidutooted
Eesti Parima Toiduaine konkursi komisjon pärjas võidumärgistega Eesti väikeettevõtete uued toidutooted. Kokku said tiitlid seitse kodumaist toodet.
Uudised
  • 22.03.24, 11:28
Toiduliidu konkursil krooniti parim kodumaine piimatoode, valmistoit ja magustoit
Parim lihatoode vahetati välja - ei vastanud reeglitele!
Eesti Parima Toiduaine juubelikonkursil selgusid 2024. aasta parimad toiduained piimatoodete, puu- ja köögiviljatoodete, valmistoitude, magustoitude, liha-, kala-, pagari- ja kondiitritoodete seas.
Uudised
  • 20.03.24, 09:46
Parima toiduaine korraldustiim: üllatavalt vähe esitati seekord neid tooteid
“Eesti Parima Toiduaine 2024” konkursile esitatud uute toodete arv kasvas taas, kuid ühes tootesektoris oli seekord võistlejaid erakordselt vähe.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele