Coopi poekett võttis kasutusele uue mobiilirakenduse, millega saab kõigis 320 kaupluses kasutada digitaalset kliendikaarti. Coopi 104 kaupluses, kus on kasutusel ostupuldid, on oma telefoni võimalik kasutada ka ostupuldina.
Coop Eesti Keskühistu turundusdirektor Ranno Pajuri Foto: Coop Eesti
“Viime kliendikogemuse täiesti uuele tasemele, mida täiendab juuni algul turule toodud personaalsete pakkumiste programm,” ütles pressiteates Coop Eesti Keskühistu turundusdirektor Ranno Pajuri. “Kliendiuuringutest paistab kõige rohkem silma tarbijate soov digitaalse kliendikaardi järele, kuna plasti ei taheta enam kaasas kanda. Teiseks just personaalsete pakkumiste vajadus. Oleme klientide kaks suurimat soovi nüüd lahendanud.”
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.