Tuntud lihamüüja Estonian Meat House on suurtes võlgades ja liigub pankroti poole. Selle juht aga üritab tegevust jätkata uue ärikeha all.
- Estonian Meat House tegutseb Balti Jaama turul täpselt nii, nagu vanasti, kuid selle taga on nüüd uus ärikeha. Foto: Estonian Meat House Facebook'i leht
Balti jaama turu külastajatele peaks tuttav olema Estonian Meat House'i lihalett, mis on tegutsenud siin uue turuhoone avamisest saadik. Pood reklaamib end gurmee-lihapoena, kus pakutakse steike, isetehtud toorvorste ja muid delikatesse, kirjutab Äripäev.
Ettevõttel oli ka oma tootmine ning teine kauplus Tartus, lisaks tegeles see hulgimüügiga, sealhulgas Põhjamaadesse. Käive kasvas, lähenedes tipphetkel 2020. aastal 6 miljonile eurole. Viimases aastaaruandes kirjeldas firma suuri plaane - siseneda jaekettidesse ja laiendada tootmist. Need plaanid aga ei täitunud.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.