• 26.06.24, 16:30

E-poodnikud peletavad ise kliente minema: milline on levinuim viga?

Üllatavalt paljud e-poodide pidajad isegi ei tea, kui paljud nende kliendid abita jäävad või kehva kogemusega lahkuvad. Keskmine hüljatud ostukorvide hulk moodustab e-kaubanduses lausa 70%. Askly asutaja ja klienditoe automatiseerimise ekspert Sandra Roosna toob välja olulised punktid, millele tähelepanu pöörata, et kliente mitte minema peletada.
E-poodnikud peletavad ise kliente minema: milline on levinuim viga?
Klientide ootused on muutunud

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele