• 09.07.24, 12:00

Saksamaa eksportis kaupa loodetust vähem

Saksamaa eksport kahanes mais oodatust rohkem, kuna nõudlus Hiinast, USAst ja Euroopast püsis nõrk, vahendab Reuters.
Kui praegu elab suur osa Saksamaast jalgpallivaimustuses, siis üks oluline majandusnäitaja tuli oodatust kehvem.
  • Kui praegu elab suur osa Saksamaast jalgpallivaimustuses, siis üks oluline majandusnäitaja tuli oodatust kehvem. Foto: Imago Images / Scanpix
Saksamaa riiklikud statistikanumbrid näitavad, et Euroopa suurima majanduse eksport vähenes mais 3,6 protsenti, kui võrrelda aprilliga. Reutersi küsitletud analüütikud prognoosisid kahanemise suuruseks 1,9 protsenti.

Seotud lood

Uudised
  • 10.06.24, 10:47
Aprillis oli kaupade väliskaubanduses näha elavnemise märke
Statistikaameti andmetel kasvas 2024. aasta aprillis kaupade eksport eelneva aasta sama perioodiga võrreldes 3% ja import 6%. Kaupu eksporditi jooksevhindades üle 1,5 miljardi ja imporditi rohkem kui 1,8 miljardi euro väärtuses. Kaubavahetuse puudujääk oli 305 miljonit eurot, mis on 65 miljoni võrra suurem kui aasta varem.
Uudised
  • 31.05.24, 11:59
Majanduslanguses on oma osa ka kaubandusel
Statistikaameti andmetel vähenes sisemajanduse koguprodukt (SKP) 2024. aasta esimeses kvartalis võrreldes eelmise aasta sama ajaga 2,4%. Jooksevhindades moodustas SKP esimeses kvartalis 8,9 miljardit eurot.
Uudised
  • 13.05.24, 07:18
Majandusekspert: enamus ekspordilangusest tuleb Põhjamaadest
Põhjamaadest - Soomest, Rootsist, Norrast ja Taanist - tuli kokku märtsis üle 90% ekspordilangusest, kirjutas Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Uudised
  • 13.05.24, 13:18
Euroopa majandus taastub kardetust kiiremini
Euroala majanduskasv kiireneb, sest analüütikute hinnangul on Saksamaa aastapikkusest stagnatsioonist välja tulemas.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele