• 17.07.24, 12:15

Leiburi brändiuuendus: kõik tooted saavad järk-järgult uue kuue

Eesti vanim leivaküpsetaja Leibur on astumas uut sammu toidutööstuses ning vahetab senised pakendid uute vastu välja. Eesti tarbijatele tuttavad lemmiktooted saavad ühise pakendidisaini ja toovad veelgi paremini esile ajaloolise logo. Samuti on pakendid väiksema keskkonna jalajäljega.
Leiburi brändiuuendus: kõik tooted saavad järk-järgult uue kuue
  • Foto: Julia-Maria Linna
“Soovime teha tarbija valikuid lihtsamaks ning muuta end poelettidel veelgi nähtavamaks, ühine pakendidisain seob meie tootesarja terviklikuks ning annab Leiburile värske hingamise,” tõdes Leiburi turundusjuht Kristel Remmel.

Seotud lood

Uudised
  • 20.06.24, 10:22
Eesti tarbija lemmikud on enamasti kodumaised toidubrändid
Sarnaselt eelmise aastaga peavad Eesti tarbijad kõige meeldivamateks toidubrändideks maiustusebrändi Kalev ning lihabrändi Maks & Moorits. Kolmandale kohale on tõusnud paaris eelnevaski uuringus esiviisikusse mahtunud piimabränd Alma, selgus Kantar Emori uuringust.
Uudised
  • 14.05.24, 15:27
Võitjad selgunud: need on Eesti parimad uued toidutooted ja tähtsaimad turutrendid
Lisatud NielsenIQ tarbijauuringu tulemused
Eestlased on Baltikumi kõige julgemad uute toodete testijad ehk uute toodete müügikäive on Eestis kogukäibest kõige suurem, selgus NielsenIQ viimasest tarbijauuringust.
Uudised
  • 22.03.24, 11:28
Toiduliidu konkursil krooniti parim kodumaine piimatoode, valmistoit ja magustoit
Parim lihatoode vahetati välja - ei vastanud reeglitele!
Eesti Parima Toiduaine juubelikonkursil selgusid 2024. aasta parimad toiduained piimatoodete, puu- ja köögiviljatoodete, valmistoitude, magustoitude, liha-, kala-, pagari- ja kondiitritoodete seas.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele