• 14.05.24, 15:27

Võitjad selgunud: need on Eesti parimad uued toidutooted ja tähtsaimad turutrendid

Eestlased on Baltikumi kõige julgemad uute toodete testijad ehk uute toodete müügikäive on Eestis kogukäibest kõige suurem, selgus NielsenIQ viimasest tarbijauuringust.
Valik 2023. aasta NielsenIQ uuringu võidutoodetest
  • Valik 2023. aasta NielsenIQ uuringu võidutoodetest Foto: Fotokollaaž kuvatõmmistest
2023. aastal armastasid eestlased enim uusi kohupiimatooteid, kondenspiimatooteid ja marineeritud lihatooteid. Eriti maiustasid eestlased just uute kohukeste ja kohupiimakreemidega - mullu moodustas uute kohupiimatoodete müügitulu suisa 33% kogu tootekategooria käibest - neid tuleb järelikult igal aastal tublisti juurde arendada. Täpsema võrdlustabeli leiad loo lõpuosast.
NielsenIQ asetas pjedestaalile aga ka Eesti kõige mõjukamad uued tooted. Parimad turule toodud uued tooted selgusid 24 eri kategooriates. Siinkohal avaldamegi võitjad:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele