• 22.07.24, 11:46

Rain Palmiste: käibemaksu puhul oleks tulnud teha erisus toiduainetele

“Käibemaksu tõusuga kaasneb kohe toidu hinna tõus. Saame jälle kõrgema inflatsiooni ning inimestele jääb vähem raha kätte. Maksude tõstmine on vastuvõetav, kui sellega ei saa pihta need, kes on niigi raskes seisus. Ja süüa peavad ostma kõik,” kommenteerib valitsuse maksutõusu kõiki suurimaid kauplusi ja tanklakette üle Eesti pagaritoodetega varustava Mantinga Eesti tegevjuht Rain Palmiste.
Mantinga Eesti juht Rain Palmiste.
  • Mantinga Eesti juht Rain Palmiste. Foto: Rene Riisalu
“Eelmise aastaga võrreldes on kasvanud enamike toormete hinnad, lisaks on näha, et suhkur ja kakao ei ole alla tulemas. Käibemaksu puhul oleks tulnud teha erisus toiduainetele. Enamikus Euroopa Liidu liikmesriikides on toidu käibemaks madalamal. Poolas oli vahepeal täitsa null,” märgib Palmiste.

Seotud lood

Uudised
  • 31.01.24, 10:36
Rain Palmiste: tarbijal tasub otsida alternatiive odavamate toodete hulgast
Pagaritööstuse Mantinga Eesti haru juht Rain Palmiste soovitab tarbijal toiduhindade tõusu valguses otsida odavamaid alternatiive. “Üheks võimaluseks on jaekaupluste omatooted (nn private label), samuti tasub vahel külastada hoopis turge, teha hinnavõrdluse äppidega kodus eeltöö või vaadata poes, millises pakendis on sama toit soodsam.”
Uudised
  • 07.03.24, 10:47
Joogitootjad on vihased: limonaadimaks on täiesti ebaõiglane!
Riina Sikkut: Maksud ei olegi lõbusad!
Joogitootjad on marus sotsiaalministeeriumi uue limonaadimaksu pärast, mis nende sõnul ei täida oma peamist ehk tervise eesmärki.
Uudised
  • 06.03.24, 13:35
Mantinga juht: magustatud jookide maks on alles maksustamise algus
Magustatud jookide maks võib lisaks hinnatõusule kaasa tuua piirikaubanduse, ütles üle riigi suuri kauplusi ja tanklakette pagaritoodetega varustava Mantinga Eesti juht Rain Palmiste.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele