Rimi juht Kristel Mets: tulu teenimine on äri normaalne osa
On tugev surve tagada tarbijatele taskukohaste hindadega toiduained, mida on Eestis üha raskem pakkuda võrreldes paljude teiste Euroopa riikidega, rääkis Rimi Eesti juht Kristel Mets.
Tõusvate kulude ja majanduslanguse tõttu on Eestis toidukaupade jaemüüjate keskmine kasumimarginaal täna vaid 2%, mis sunnib ettevõtteid viimase piirini pingutama, et pakkuda taskukohast, aga kvaliteetset toidukaupa.
Seoses kasvavate tööjõu- ja rendikulude ning maksudega võib kahaneda rõiva- ja elektroonikakaupade käive, mis võib viia mõningate füüsiliste kaupluste sulgemiseni.
Rimi Eesti töötajatele toob alanud aasta kaasa olulisi muutusi töötajate tasustamises ja tunnustamises. Rimi investeerib palkade kasvu ligi 3 miljonit eurot. Teenindajate keskmine palk tõuseb 9,3%, kõigil Rimi töötajatel kokku 8%.
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.