• 13.11.24, 15:27

Lõunakeskuses avati uuenenud Reserved ja Cropp kaubamärkide kauplused

Tartus Lõunakeskuses avas uksed suurematel pindadel ja uuendatud kontseptsioonidega moebrändikauplused Reserved ja Cropp, millega suurenes Lõunakeskuse moekaupade müügipind ligi 750 ruutmeetri võrra.
LPP brändide kollektsioone müüakse üle maailma ligi 40 riigis
  • LPP brändide kollektsioone müüakse üle maailma ligi 40 riigis Foto: Undercliff Creative
LPP brändide lipulaev Reserved asub endiselt keskuse 1. korrusel, võttes enda alla nüüd ligi 1900 ruutmeetrit kaubanduspinda ning pakkudes tööd 14 inimesele. Võrreldes varasema kauplusega on Reservedi müügipindpind kasvanud enam kui 500 ruutmeetri võrra.

Seotud lood

Uudised
  • 28.10.24, 15:32
Sinsay laiendas poodi Rocca al Mare keskuses
Sinsay avas suurema kaubavalikuga poe Rocca al Mare kaubanduskeskuse teisel korrusel, mis nüüd võtab enda alla 900 ruutmeetrit.
Saated
  • 11.06.24, 14:00
Kaupmehel läheb raskeks, kui e‑poe tagastuste hulk kasvab 50%ni
Seekordses saates "E‑kaubanduse areng ja tulevik" räägime kaupade tagastamisest ning üldisest e‑kaubanduse tervisest läbi kaupmehe ja pakiveoettevõtte silmade. Selleks kutsusime saatesse LPP Estonia tegevjuhi Svetlana Malatoki ning DPD Eesti müügi‑ ja turundusdirektori Janek Kivimurdi.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele