• 18.11.24, 13:27

Tallinna Kaubamaja juht: ilmselt oleme varsti kuskil põhja lähedal

Eesti Põhjamaana jõulisem positsioneerimine ja siinse asjaajamise müümine aitab siia meelitada ettevõtteid, kes sõjahirmu tõttu tulemata jääksid. „Kui tahame olla edukad, peame olema osa Põhjamaadest,“ leiab Tallinna Kaubamaja juht Erkki Laugus.
Tallinna Kaubamaja juht ja Kaupmeeste liidu juhatuse esimees Erkki Laugus leiab, et Baltikumi asemel peaks Eesti sihtima rohkem Põhjamaid.
  • Tallinna Kaubamaja juht ja Kaupmeeste liidu juhatuse esimees Erkki Laugus leiab, et Baltikumi asemel peaks Eesti sihtima rohkem Põhjamaid. Foto: Sille Annuk / Postimees Grupp / Scanpix
„See on miljoni dollari küsimus, kas oleme juba põhjas või on ikkagi veel ruumi minna,“ rääkis Tallinna Kaubamaja juht ja Kaupmeeste liidu juhatuse esimees Erkki Laugus Äripäeva raadio saates „Tööandjate tund“. „Kaubanduses on langus viimastes kvartalites süvenenud ja maksumuudatuste mõjud on järgmisel aastal veel ees. Samas on inimesed juba emotsionaalselt negatiivse fooniga harjunud ja selle mõju väheneb. Ilmselt oleme kuskil põhja lähedal. Varsti.“

Seotud lood

Uudised
  • 18.09.24, 12:15
Guido Pärnits: soovin tuua kõik kaubamärgid ühe katuse alla
Keerulisemast majanduslikust perioodist hoolimata on Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits positiivne ning seab suuri eesmärke Ülemiste keskuse arendamiseks.
Uudised
  • 09.10.24, 14:08
Kaupmeeste Liidu tegevjuht Nele Peil: nina päikese poole, kaupmehed!
Kui me soovime tarbijate kindlustunnet tõsta, siis tuleb meil lõpetada negatiivse fooni loomine. Uudised sõjast, vaesumisest, investeeringute Eestist kadumisest ja ettevõtete raskustest ei too inimesi ostlema.
Saated
  • 04.11.24, 15:42
Tallinna Kaubamaja juht: me ei vingu end vaeseks, seis ongi jama
Saates „Tööandjate tund“ rääkis Tallinna Kaubamaja juht Erkki Laugus sellest, kas me vingume end mõttetult vaeseks või ongi olukord päriselt kehv.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele