• 21.02.25, 10:48

Lidl teeb koostööd enam kui 80 eestimaise tootjaga

Kolm aastat tagasi Eestis esimesed kauplused avanud Lidliga koostööd tegevate kohalike tootjate arv on viimase aasta jooksul pea kahekordistanud. Tänaseks on Lidli tarnijate seas üle 80 Eesti tootja, kes tarnisid kaupluseketile eelmisel aastal enam kui 16,5 miljoni euro väärtuses kaupu.
Lidl teeb koostööd enam kui 80 eestimaise tootjaga
Lidli jaoks on partnerite valikul kõige tähtsamad toodete kõrge kvaliteet ja tarnekindlus. "Igas riigis, kus Lidl tegutseb, on koostöö kohalike tootjatega alati esmatähtsal kohal. Teeme koostööd juba üle 80 Eesti tootjaga, kelle kaubad on meie poodides müügil kas Lidli enda kaubamärkide või kampaaniapakkumistena oma brändi all,“ ütles Lidl Eesti ja Läti tegevjuht Maciej Urbanski ning kinnitas ka ettevõtte soovi jätkuvalt kasvatada kohalike partnerite arvu, kelle tooted kaupluste sortimenti täiendaksid.

Seotud lood

TOP
  • 14.02.25, 12:27
TOP 15 | Kaks suurt jaeketti tegid ägedad tulemused, teised tammuvad paigal
Tänane majanduskeskkond on viinud jaeketid olukorda, kus rebimine käib iga kliendi nimel. Viimase nelja kvartali jooksul on suutnud tulemusi märgatavalt kasvatada vaid üksikud, teistele on osaks saanud paigalseis või suisa langus.
Uudised
  • 18.02.25, 15:24
Kristjan Anderson: jaekettide ühteheitmisteks pole veel õige aeg, kuid see aeg on tulemas
Selveri äriarvestuse juht Kristjan Anderson tõdes, et jaeketid on sunnitud lähiaastate jooksul oma kauplustevõrgustiku üle vaatama, võimalikud on ka üleostmised.
Uudised
  • 04.02.25, 14:30
Milline jaekett tõstab palku kõige rohkem? Gross: paljud lubavad, kuid see jääb vaid jutuks
Palgakorrektuurid on ees ootamas pea kõiki ettevõtteid. Saa teada, kas ja kui palju kohalikud Eesti jaeketid töötajate palka tõstavad!
Uudised
  • 11.12.24, 12:45
Rimi Eesti juht: jaekettide suundumus on praktilisus, ostleja meelitamine on üha keerukam
Loe, millised on suurimad muutused ostukäitumises!
Klientide ostukäitumine on aastate jooksul oluliselt muutunud ning täna juhindutakse eelkõige hinnast, mistõttu seisavad kõik jaeketid suure väljakutse ees, kuidas klienti poodi meelitada.
  • ST
Sisuturundus
  • 18.02.25, 10:18
Puhtus kui konkurentsieelis: kestlikud lahendused HORECA sektorile
Restorani või hotelli puhtus on sageli nähtamatu- kuni hetkeni, mil see pole enam tasemel. Kliendid ei pruugi märgata laitmatult hooldatud ruume, kuid kui hügieen jätab soovida, mõjutab see otseselt rahulolu ja korduvkülastusi. Kas teie ettevõtte puhastuslahendused loovad kindlustunde või jätavad ruumi kahtlusteks? Õige strateegia muudab puhtuse mitte ainult hügieeninõudeks, vaid tugevaks konkurentsieeliseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele