Veebiseminari keskendub viiele olulisele asjale, mis mõjutavad müüki kauplustes: sortiment, laovaru, väljapanek, teenidus ja allahindlus.
Veebiseminaril räägitakse lahti:
- Kuidas sortiment tekib? Kui oluline on seda planeerida? Kuidas teada, mida kliendid tahavad?
- Kuidas laovaru optimaalselt planeerida? Kuidas laovaru hästi juhtida, et liiga palju raha laos ei seisaks?
- Mida tasub tähele panna toodete väljapanekul ning kui tihti tasuks neid vahetada? Kuidas on võimalik nende abil oluliselt rohkem tooteid maha müüa, kui algselt planeeritud?
- Kui suurt rolli mängib kaupluste müügi juures teenindus ning kui palju lisamüüki suudab hea teenindus teha?
- Kuidas tooted võimalikult kõrge hinnaga maha müüa ning jaanuaris allahindluste perioodil võimalikult vähe kasumist ära anda?
Veebiseminari viib läbi suurte kogemustega kaubanduse valdkonna praktik ning kõrgkooli lektor Raul Vatsar.
Lisainfot veebiseminaride kohta saab küsida Liina Aru käest (
[email protected]).
Seotud lood
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.