Veebiseminar keskendub sellele, kuidas tarbijad ostuotsuseid teevad ning mis segab neid tegemast paremaid otsuseid.
Veebiseminaril saab vastused järgmistele küsimustele:
- Mis vahe on ratsionaalsel ja emotsionaalsel otsustamisel?
- Kuidas tarbijate mõistus segab neid tegemast häid otsuseid?
- Mis on peamised otsustamist segavad eelarvamused ja vead?
Veebiseminaril käsitletakse teemat kahes jaos:
I osa - Taju: mida märkame ja mida mitte, heuristikad, tavamajandusteaduse automaatne eeldus, atributsiooniteooria, taju testid - näitame tüüpilisi taju vigu, skeemid, stereotüübid, haloefekt - kuidas mõjutavad meie taju, kuidas seda kõike rakendada igapäevaelus.
II osa - Eelarvamused, Savanna printsiip, Mis on õiged ja valed otsused, piiratud ratsionaalsus, 10 peamist eelarvamust.
Veebiseminari jooksul tehakse mitmeid mänge-eksperimente, et saadud teadmisi paremini omastada.
Veebiseminari viib läbi suurte kogemustega kaubanduse valdkonna praktik ning kõrgkooli lektor Raul Vatsar.
Lisainfot veebiseminaride kohta saab küsida Liina Aru käest (
[email protected]).
Seotud lood
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.