• 13.05.20, 13:29

Järelvaadatav: Tarbimine kriisis ja pärast kriisi

Veebiseminaril uurime tarbijate kriisikäitumise tagamaid ning otsime tarbimise taaskäivitamise võimalusi kriisist väljumisel. Miks tarbijad käituvad ettearvamatult, mis neid kõnetab ja kuidas neid taas tarbima saada?
Järelvaadatav: Tarbimine kriisis ja pärast kriisi
Veebiseminari viib läbi majandusteadlane, juhtimiskonsultant ja koolitaja Dr. Ivar Soone (Ph.D.)
Vaatuse alla tulevad sellised teemad, nagu:
Mis mõjutab tarbijakäitumist kriisiolukorras?
Miks tekib tarbijate seas paanika ja milliste käitumismustritega seda ületatakse?
Mille pärast tunnevad tarbijad kriisiolukorras muret ning mis neid kõnetab?
Kuidas on muutunud tarbijakäitumine kriisiolukorras?
Mida soovivad tarbijad kriisi lõppedes, millised käitumismustrid säilivad ja millised uued harjumused omandatakse? Millised saavad olema kriisijärgsed tarbijad ja kuidas neid tagasi võita?
Lisainfot veebiseminari kohta saab küsida kirjutades [email protected].

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele