• 17.02.22, 09:06

R-Kioski personalijuht: alla 1000euroste palkade avalikustamine peaks saama normiks

Kui kõrgema töötasuga ametikohale inimest otsides kujuneb palganumber rea tegurite põhjal, siis kolmekohalist kuupalka pakkudes võiks selle küll kuulutuses kohe välja tuua, kirjutab R-Kioski personalijuht Piret Aess.
R-Kioski personalijuht Piret Aess
  • R-Kioski personalijuht Piret Aess Foto: Kalev Lilleorg
Kuigi Eesti keskmine brutokuupalk on praeguseks üle 1500 euro, on meil statistikaameti andmete järgi pea 150 000 täiskohaga töötajat, kes saavad palka alla 1000 euro kuus. Olen arvamusel, et sellistele ametikohtadele töötajaid otsides on mõistlik palgapakkumine töökuulutuses välja tuua, sest kandideerimisprotsessis austab ja hoiab see kokku nii tööotsija kui värbaja aega, kirjutab Äripäev.

Seotud lood

Uudised
  • 01.12.21, 16:12
Taasavati legendaarne Toompargi servas asuv Nunne R-Kiosk
Täna avati ametlikult Tallinnas Toompargi servas asuv Nunne R-Kiosk. Esmakordselt 1995. aastal avatud müügipaviljon sai tänavu sügisel alustatud ehitustööde käigus täiesti uue ilme. Valminud väikepood on osa kaasaegsemaks muutuvast linnaruumist, mis sarnaselt Põhjamaadega väärtustab järjest enam jalakäija-sõbralikku keskkonda.
Uudised
  • 08.11.21, 09:21
R-Kiosk käivitas maailmas populaarse püsimakse põhimõttel toimiva kohvipassi
Eestis iga päev enam kui 3000 topsi kohvi müüv R-Kiosk pakub tänasest kohvipassi võimalust, mis teeb mistahes sooja joogi tarbimise oluliselt mugavamaks ja soodsamaks. Automaatselt uuenev kohvipass on esimene omalaadne Eestis.
Uudised
  • 04.11.20, 14:41
R-Kioski emafirma pälvis Balti- ja Põhjamaade parima mugavuspoe tiitli
Tunnustatud majandusajakiri Capital Finance International valis R-Kioski emafirma Reitan Convenience’i mugavuskaubanduse kontseptsiooni teist aastat järjest Põhjamaade ja Balti riikide parimaks. Hinnati keskkonnasõbralikkust, sotsiaalset vastutustundlikkust ja juhtimispõhimõtteid.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele