• ST
  • 19.05.15, 16:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

CM: ORCFS universaalne ja paindlik töövahend kauplustele ning tanklatele

Ligi 20-aastat Baltikumis tarkvaralahenduste turustamisega tegelenud Baltic Hospitality and Retail Systems (BHRS) soovitab kassasüsteemi valikul ettevõtte hetkevajadusele lisaks arvesse võtta ka võimalikke laienemisplaane ning sellega kaasnevaid muudatusi tööprotsessides või struktuuris.
BHRS-i tootevalikus on mitu kassasüsteemi, mis toetavad erineva valdkonna ja suurusega ettevõtete igapäevatööd. ORCFS (Oracle Retail Convenience and Fuel Solution)  tagab kaupluse või tankla töö 24 tundi ööpäevas. Üle maailma on antud lahendus kasutusel 35. erinevas riigis, sealjuures paljudes suurtes ettevõtetes nagu Deichmann, Kaufland, BP, Shell, ExxonMobil, Texaco jt.
Süsteem on paindlik, võimaldades kohandamist nii kaupluse kui ka müüja tasandil ning tarkvara abil automatiseeritud protsessid jätavad müüjale rohkem aega põhiülesanneteks. Automaatselt seadistatav „päeva alguse“ ja „päeva lõpu“ funktsioon tagab õigeaegse kaupluse avamise ning sulgemise protseduuri, kindlustades vahetusraha olemasolu kassas.
Lisaks võib automatiseerida toimingut „sularaha seifi“, millega kaasneb automaatne meeldetuletus, kui kassas oleva sularaha väärtus jõuab teatud tasemeni. „Kiirmüügi menüü“ ja „TOP 10 müügiartiklite kiirnupud“ lubavad kliente kiiremini teenindada läbi kassa integreeritud toodete menüü.
Kassasüsteemi funktsioon aitab lisamüüki sooritada
Iga kaupluse omanik otsib pidevalt võimalusi, kuidas suurendada müüki kassas olevale kliendile. Kassasüsteemi funktsioon kuvab kassaekraanile meeldetuletuse võimalike toodete kohta, mis sobivad kokku kliendi ostudega. Suurte graafiliste kliendinäidikute abil, mida ORCFS toetab kuni 3 näidikut korraga ühe kassa kohta, annavad kliendile ülevaate toimuvast ostutehingust kassas. Lisaks on näidikute peale võimalik kuvada info kaupluses kehtivate eripakkumiste ja allahindluste kohta, mis omakorda võimaldab ergutada müüki läbi sihitud kliendireklaami.
ORCFS-is on pandud suur rõhk ka turvalisusele. Näiteks käib tagastatud kauba kontroll läbi "valideeritud tagastuse funktsiooni", ning süsteem aitab leida õige tagasiostuhinna, sidudes tagastuse algse müügitehinguga. Nii tagatakse õige laojääk kui ka korrektne ajalugu kliendi tehingutest. Läbi CCTV (closed-circuit television) süsteemi saab kassaekraanile kuvada pildi ka kaupluse kõige kaugematest aladest, võimaldades müüjal olukorda kontrollida kassast lahkumata.
MiFuel’i abil tasud kütuse eest mobiiltelefoniga
ORCFS tankla poolel on olemas liidesed enamlevinud pumbakontrollerite ja autopesula süsteemidega. Tagatud on nii kaupluste kui ka tankurite töö 24/7, seda nii mehitatud kui ka automaattanklate näol. Samuti on olemas liides MiFuel rakendusega, mis võimaldab kliendil sooritada maksed ostetud kütuse ja tarbitud teenuste eest mobiiltelefoni abil.
Aruandluse funktsioon koostab üle 200 ettevalmistatud raporti, rahuldades ka kõige nõudlikumad kasutajad. Lisaks on olemas aruannete generaator, mille abil saab luua spetsiifilisi aruandeid. ORCFS on kasutatav 18. keeles ning süsteem toetab ka erinevaid valuutasid ja käibemaksumäärasid.
Varude probleemide tuvastamiseks on ORCFS-is olemas vahend „Inventory health check“, ehk automaatse laoseisu jälgimise süsteem, mis juhib kasutaja tähelepanu laoseisu probleemidele nagu: väike või negatiivne marginaal tootel; suur, väike või negatiivne laoseis; ostuhinna erinevus varasemast keskmisest ostuhinnast; tellitud, kuid müümata tooted jne.
Automaatne tellimissüsteem lihtsustab klienditeenindaja tööd
ORFCS automaatne tellimissüsteem pakub kauba automaatsete tellimuste edastamist juba kuuenädalase müügiajaloo järel. Antud funktsionaalsus lihtsustab tunduvalt töötajate igapäevast kauba tellimise protsessi. Tarnija elektrooniline liides tagab saatelehtede ja toote uuenduste õigeaegse info liikumise tarnijalt tellijale ja vastupidi. Lisaks on võimalik võrrelda elektroonilisi arveid ning reaalselt vastuvõetud kaupa.
Käsiterminali tugi ORCFS-s aitab töötajal aega efektiivsemalt kasutada, lihtsustades tööprotsesse nagu kauba vastuvõtt ja kauba tellimused; riiulietikettide kontroll; inventuur nii laos kui ka müügisaalis. Süsteem toetab erinevas suuruses hinnasiltide printimist kuni A4 formaadini välja. Tooted, mis on kiirema liikumisega ning moodustavad ettevõtte käibest suurema osa, saab hoida kontrolli all funktsiooniga „Golden lines“, mis tagab pideva laoseisu kontrolli arvestades ka planogrammi kohtade arvuga riiulis.
Lühidalt kokku võttes on ORCFS kergesti kohandatava kassakohaga, seda ka disaini poolest, sisaldades sealjuures võimsat laojuhtimissüsteemi. Läbi Back Office-i saab hallata kauplusi ja nende kassasid ning integreeritud kliendi- ja lojaalsusmoodul pakub piisavalt võimalusi oma kliendibaasi haldamisel. „Oracle Retail Convience and Fuel“ kassasüsteemi kasutamine ettevõtte töös muudab igapäeva tööprotsessid efektiivsemaks, hoides kontrolli all kaupluse põhitegevused, planeerides kaubatellimusi, analüüsides müügitulemusi jms.
Tänapäeva kiirelt muutuvas ühiskonnas, kus kliendi ostukäitumist mõjutavad paljud erinevad tegurid, on väga oluline omada ka abitööriista kliendihaldussüsteemi näol. Hea kliendihaldussüsteem, mis on liidestatud kassasüsteemiga, aitab analüüsida kliendi ostukäitumist, et vastavalt sellele kujundada kampaaniaid või personaalseid pakkumisi ning võita juurde lojaalseid kliente ja suurendada nende ostukorvi mahtu.
"Oracle Retail Customer Engagement Cloud Service" veebipõhine kliendisuhete juhtimistarkvara on loodud spetsiaalselt jaekaubandusele, olles tõhus töövahend klienditeeninduse personaliseerimiseks ja kliendi lojaalsuse kasvatamiseks. Antud kliendisuhete juhtimistarkvara on modulaarse ülesehitusega, kattes kõik vajalikud funktsioonid nagu kampaaniate juhtimine, klientide dünaamiline segmenteerimine, lojaalsus- ja kinkekaartide sidumise võimalus jne.
BHRS-i tooteportfellis on erinevaid lahendusi hotellidele, SPA-dele, restoranidele ning jaekaubandusettevõtetele. BHRS on kogu oma tegevusaja jooksul esindanud Baltikumis algselt Micros kontserni ja alatest eelmisest aastast maailma suurimat tarkvaratootjat Oracle|Micros.
http://www.bhrs.info/video/NEWhow-it-works.mp4
Kontakt:[email protected]
Baltic Hospitality and Retail System OÜwww.bhrs.info
Tel 661 6662
 

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele