• 17.07.24, 11:30

Automüüja saavutas rekordkäibe ja ootab automaksust uut hoogu

Automüüja Topauto saavutas vaatamata segasele aastale mullu rekordkäibe, selgub majandusaasta aruandest.
Topauto esindatavatest markidest olid edukaimad Hyundai (osakaal kogumüügist 45%) ja CUPRA (osakaal kogumüügist 21,7%).
  • Topauto esindatavatest markidest olid edukaimad Hyundai (osakaal kogumüügist 45%) ja CUPRA (osakaal kogumüügist 21,7%). Foto: Karl-Eduard Salumäe
Topauto teenis rekordilise 47,02 miljoni eurose käibe juures 1,16 miljonit eurot tegevuskasumit, mis on aasta varasemaga võrreldes 21,74 protsendi suurune kasv.

Seotud lood

Uudised
  • 28.02.24, 15:51
Topautost sai Eestis Mitsubishide ainuesindaja
Topauto sõlmis Mitsubishiga kokkuleppe, mille alusel sai ettevõttest Eesti ainuke selle autobrändi edasimüüja.
Uudised
  • 29.12.23, 09:45
Uue autosalongi avamine kasvatas CUPRA müüki Eestis kolmandiku võrra
Septembris Tallinnas avatud ja eksklusiivselt ainult CUPRA mudelite müügile keskendunud CUPRA Garage on kasvatanud brändi müüginumbreid 38% võrra. Järgmiseks aastaks ennustab automüüja kasvu jätkumist.
Uudised
  • 14.06.24, 10:23
Uus trend: autoostja soovib, et ostetud sõiduk tuuakse koju kätte
Autode müük on pärast koroonaaega liikunud kasvavas tempos internetti ning sõidukeid tellitakse e-poest samamoodi nagu kodutehnikat või riideid. Kasutatud autode müüja Longo grupi müügidirektori Rainer Uukkivi sõnul on selline areng loonud uue trendi, et ka pruugitud tavaautode ostjad soovivad nüüd tellitud sõiduki saada nagu postipaki koju kätte.
Uudised
  • 09.04.24, 09:58
Uute sõiduautode müük langes, inimesed ootavad
Lisatud Topauto müügijuhi kommentaar!
Aasta esimestel kuudel alanud langus Eesti uute sõiduautode turul jätkus ka märtsis, tarbesõidukite müük kerkis aga taas plusspoolele.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele