• 06.08.24, 14:00

Edukate e‑poodide soovitused, kuidas kasutajakogemust parandada

00:00
  • Maarit EermeMaarit Eerme
Edukate e‑poodide soovitused, kuidas kasutajakogemust parandada

Saates "E‑kaubanduse areng ja tulevik" kuulame salvestust kevadel toimunud E‑kaubanduse UX konverentsilt, kus Roadly juht Kethy Bonder, Rahva Raamatu e‑äri arendusjuht Toomas R. Raist ja Selveri äriarvestuse juht Kristjan Anderson rääkisid sellest, milline on täna Eesti e‑kaubanduse seis, kuidas parandada e‑poe kasutajakogemust ning kuidas on kliendikäitumine viimastel aastate muutunud ja millised on tulevikutrendid.

Vestlusringis osalejad rääkisid ka sellest, kuidas tagada see, et muudatusi ja parandusi saaks kiiresti ellu viia ning klientide muret kiirelt lahendatud.

Saadet toetab DPD Eesti.

Fotol: Roadly juht Kethy Bonder, Rahva Raamatu e‑äri arendusjuht Toomas R. Raist ja Selveri äriarvestuse juht Kristjan Anderson. Autor: Raul Mee

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele