• 15.07.24, 14:00

Kaardista kliendi teekond, et muuta töö lihtsamaks ja käive suuremaks

00:00
  • Maarit EermeMaarit Eerme
Kaardista kliendi teekond, et muuta töö lihtsamaks ja käive suuremaks

"Teeninduse teejuhi" saates võtame vaatluse alla kliendi teekonna kaardistamise ning selle, kuidas vastata kliendi ootustele sellel teekonnal. Selleks oleme saatesse kutsunud Kliendiuuringud asutaja ja teenusedisaineri Mari Arnoveri ja Tele2 Eesti müügikoolitaja Veiko Reimandi, kes jagavad kuulajatele häid praktilisi nõuandeid, millele tähelepanu pöörata. Lisaks avab saates ka Reimand Tele2 klienditeekonna täpsed sammud.

Saates tuleb juttu sellest, milliseid meetodeid kasutada kliendi teekonna kaardistamisel ja kokku panemisel, millised peaksid olema tiimi rollid ning kuidas kliendi teekonda üldse testida? Samuti räägitakse sellest, kuidas erinevad kliendi teekonnad füüsilises kaupluses ja e-kanalis. Saate lõpus jagatakse ka soovitusi teistele ettevõtetele, kes soovivad kliendi teekonda kaardistada või parendada.

Saadet juhtis Maarit Eerme.

Fotol: Teenusdisainer Mari Arnover ja Tele2 Eesti müügikoolitaja Veiko Reimand. Allikas: Äripäev

Kaardista kliendi teekond, et muuta töö lihtsamaks ja käive suuremaks
00:00

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele