Veebruaris asus Maxima Eesti etteotsa Kristina Mustonen, kelle sõnul ei ole hindade väljavaade kauplustest sugugi mitte helge. “Hinnad ikka tõusevad, praktiliselt iga kuu saab Maxima rohkem kui kakskümmend erinevat teavitust, et peame hinda tõstma.”
Selleks, et tarbija ostukorv muutuks odavamaks, peavad kõigepealt alla tulema tootjate kulud, rääkis Mustonen. Kallinenud tootmine ja palgatõusud seda lihtsaks ei tee.
Maxima Eesti lõi ettevõttes uue ametikohta ostuhindade haldamiseks: kui eelnevalt oli igas osakonnas selleks oma inimene, siis nüüd suhtleb tarnijatega ja lepib hindu kokku ostuosakonna direktor. “Nii väldime olukordi, et ostuhinnad tõusevad nii palju,” ütles Mustonen.
Kuidas läheb Maxima Eestil, kas jaeketid varjavad oma kasumit, kui ähvardavaks hindab Maxima Eesti Lidli turul tegutsemist ja millised on ettevõtte järgmise poolaasta prioriteedid, kuuleb samuti intervjuust.
Intervjuu on salvestatud Pärnu juhtimiskonverentsil, mis keskendus kommunikatsioonile. Uurime Maxima Eesti värskelt juhilt ka sellega seotud edukate ja ebaedukate näidete kohta.
Intervjueeris Mai Kroonmäe.
Fotol Kristina Mustonen. Foto: Raul Mee.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.