• 25.02.20, 14:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Osa e-äri meediaeelarvest planeerige katsetusteks

Saates "E-kaubanduse areng ja tulevik" tuleb juttu erinevatest sihtrühmadest, segmenteerimisest ja sõnumite edastamisest.
Kaubamaja turundusdirektor Enel Kolk, saatejuht Art Lukas Maksekeskusest ja reklaamibüroo Imagine/TBWA loovstrateeg Sven Luka.
  • Kaubamaja turundusdirektor Enel Kolk, saatejuht Art Lukas Maksekeskusest ja reklaamibüroo Imagine/TBWA loovstrateeg Sven Luka. Foto: Äripäev
Saates on külas reklaamibüroo Imagine/TBWA loovstrateeg Sven Luka ja Kaubamaja ASi turundusdirektor Enel Kolk.
Saadet juhib Art Lukas Maksekeskusest.
Saadet toetab DPD Eesti.
Kuulake saadet siit:

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele