• 25.02.20, 14:31

Osa e-äri meediaeelarvest planeerige katsetusteks

Saates "E-kaubanduse areng ja tulevik" tuleb juttu erinevatest sihtrühmadest, segmenteerimisest ja sõnumite edastamisest.
Kaubamaja turundusdirektor Enel Kolk, saatejuht Art Lukas Maksekeskusest ja reklaamibüroo Imagine/TBWA loovstrateeg Sven Luka.
  • Kaubamaja turundusdirektor Enel Kolk, saatejuht Art Lukas Maksekeskusest ja reklaamibüroo Imagine/TBWA loovstrateeg Sven Luka. Foto: Äripäev
Saates on külas reklaamibüroo Imagine/TBWA loovstrateeg Sven Luka ja Kaubamaja ASi turundusdirektor Enel Kolk.
Saadet juhib Art Lukas Maksekeskusest.
Saadet toetab DPD Eesti.
Kuulake saadet siit:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele