• 06.10.20, 15:20

Kuidas kaup24.ee klientide muresid ja tarneid kiirelt lahendab?

Saates „E-kaubanduse areng ja tulevik“ tuleb juttu kaup24.ee klienditeeninduse juhi Berit Balutaga klienditeenindusest, tarnetest ja koroona kriisis hakkama saamisest.
Saatejuht Art Lukas Maksekeskusest ja kaup24.ee klienditeeninduse juht Berit Baluta.
  • Saatejuht Art Lukas Maksekeskusest ja kaup24.ee klienditeeninduse juht Berit Baluta. Foto: Äripäev
Juttu tuleb ka väljastuspunktidest, Kaup24.ee äpist, VIP klubist ning selle eelistest ja market place’ist. Saadet juhib Art Lukas Maksekeskusest.
Saadet toetab DPD Eesti.
Kuula saadet siit:
Kuidas kaup24.ee klientide muresid ja tarneid kiirelt lahendab?
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele