• 14.07.21, 10:33

Õllest jalgratasteni: toormekriis toob kuni 35% hinnatõusu

Pakendikeskuse ostujuhi Nikolai Levanini sõnul on pakkematerjalide hinnad tõusnud 5-35%, mis jõuab ühel või teisel viisil ka tarbijani. Rataste hinnatõus on olnud 5-10% ning käsitööõllel on hinnasurve küll olemas, kuid seda püütakse võimalikult kaua tagasi hoida. Siiski on hinnad pruulikoja restorani poolel tõusnud 20-50%.
Saates "Äripäeva fookuses" rääkisime, kuidas on toormekriis mõjutanud rataste müüki.
  • Saates "Äripäeva fookuses" rääkisime, kuidas on toormekriis mõjutanud rataste müüki. Foto: Raul Mee
Saates „Äripäeva fookuses“ räägime sellest, kuidas toorainekriis on mõjutanud erinevaid ettevõtteid. Külas on Põhjala pruulikoja uus tegevjuht Ivar Aus, kes rääkis alumiiniumpurkide defitsiidist Eestis ja maailmas ning pruulikoja värsketest plaanidest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele