Tänases "E-kaubanduse arengu ja tuleviku" saates tuleb juttu B2B e‑kaubandusest ja sealsetest väljakutsetest. Saatesse oleme kutsunud sellel teemal vestlema ja oma kogemusi jagama Columbus Eesti kliendikogemuse juhtivkonsultandi Mikk Maiste ja Cramo äriarendusjuhi Märt Mäesalu.
Saatejuht Art Lukas, Cramo äriarendusjuht Märt Mäesalu ja Columbus Eesti kliendikogemuse juhtivkonsultant Mikk Maiste. Foto: Äripäev
Saates räägitakse ka ärikliendi tarbijakäitumisest, turundusest, klienditoest, soovitusmootorist, tagasiside kogumisest ning tootekirjeldustest. Saadet juhib Art Lukas Maksekeskusest.
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.