Tänases "E-kaubanduse arengu ja tuleviku" saates tuleb juttu sellest, kui roheline on e‑kaubandus ning kuidas ta saab keskkonnale väiksema jalajälje jätta. Saatesse oleme sellel teemal kutsunud vestlema DPD Eesti tegevjuhi Remo Kirsi ja Eesti E‑kaubanduse Liidu tegevjuhi Tõnu Väädi.
- DPD Eesti tegevjuht Remo Kirss, saatejuht Art Lukas ja Eesti E‑kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät. Foto: Äripäev
Saates tuleb teiste seas ka juttu sellest, kuidas tarbijad valivad keskkonnasõbralikke e‑poode ning sellest, et e‑poed peaksid rohkem kommunikeerima sellest, kuidas nad enda tegevuses keskkonnasõbralikud on. Kui suurt rolli mängib keskkonnasõbralikus e‑kaubanduses pakend, transport ja tagastamine?
Saadet juhib Art Lukas Maksekeskusest.
Saadet toetab DPD Eesti.
Kuula saadet siit:
Roheline e-kaubandus, kuidas see võimalik on?
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.