• 13.09.22, 12:00

Võlusaapad müügis: tehnoloogia ja nipid, kuidas hüpppeliselt kasvatada tulemusi

Olles ettevõtte juht, müügijuht või müügiinimene, oled kindlasti olnud olukorras, kus vaja oleks teha vähemaga rohkem.
Seitsmepenikoorma saapad müügis.
  • Seitsmepenikoorma saapad müügis. Foto: Unsplash
"Nimed müügitahvlil" saate fookus sai inspireeritud ühest viimasest projektist, kus Dominate Sales poole pöördus ettevõtte juht järgmiste teemadega:
a) Häid müügiinimesi on raske leida
b) Halvenev majandus paneb kulusid kokku hoidma ja mõtlema, kas me üldse julgeme inimesi juurde värvata
c) Tuleks leida lahendus, kuidas saada olemasolevad ressursid nii palju efektiivsemaks, et ei peaks tiimi suurendama ja saaks kogu nõudluse olemasolevate vahenditega ära katta.
Omavahel naljatades mõtlesid Silver Rooger ja Andres Kiviselg, et ettevõtte juht tahab endale võlusaapaid, kui tegelikult on soovitud võlusaapad täiesti olemas.
Üheks selliseks võlusaapaks on müügitarkvara nimega Pipedrive.
Saates räägitakse sellest, kuidas teha tarkvara abiga vähemaga rohkem:
•Hallata oma müügivihjeid nii, et müügiinimesed saaksid keskenduda just kõige väärtuslikumatele ja magusatele vihjetele;
•Ehitada protsess üles nii, et keskmise väärtusega vihjed saaksid võimalikult vähese tööga hallatud;
•Teha nii, et mittesobivad vihjed saaksid viisakalt teenindatud ja arhiveeritud, kuid ei kulutaks meie väärtuslikku ressurssi;
•Korduvad ja kindlad protsessi tegevused automatiseerida, et nad toetaksid ja juhendaksid meid müügiprotsessi vältel;
•Kasutada targalt ära müügiülevaateid ja statistikat, et mõista paremini oma tegevusi ja seda, kuhu energiat suunata;
Lisaks 5+ nippi ja soovitust, mida Sa ei teadnud, et tarkvaga abiga võiksid ära teha.
Kuula saadet siit:
Võlusaapad müügis: tehnoloogia ja nipid, kuidas hüpppeliselt kasvatada tulemusi
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele