• 28.02.23, 13:01

Suurimad kalad kliendisuhtluses ja kuidas neid vältida?

Pärast edukat Nimed Müügitahvlil konverentsi ja väikest puhkust päikeselisel Sri Lankal on Dominate Salesi juht Silver Rooger ja müügitreener Andres Kiviselg tagasi stuudios, et arutleda värskelt kogetud olukordi müügist ja teenindusest.
Saates tuleb juttu ühest Sri Lanka restorani kogemusest, kuidas kliendile läheneti.
  • Saates tuleb juttu ühest Sri Lanka restorani kogemusest, kuidas kliendile läheneti. Foto: Silver Rooger
"Nimed müügitahvlil" saates tuleb juttu sellest, kuidas edukalt kliendile läheneda. Kuidas tunda ära, kas Sinu lähenemine, pakkumine või closing on liiga agressiivne ning Sa peaksid tuure maha võtma või just juurde lisama? Kust tekib see tunnetus ning kuidas seda paremaks saada?
Suurimad kalad kliendisuhtluses ja kuidas neid vältida?
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele