• 09.05.23, 14:11

IKEA riisus turult koore: lähim konkurent müüs neli korda vähem

Mööblipood IKEA on kasvatanud aastaga Eestis käivet üle 90%. Samas avas IKEA oma füüsilise poe alles möödunud aasta augustis ja võidukäik on alanud ikkagi poe avamisest, rääkis Äripäev Infopanga konkurentsianalüütik Sigird Kõiv.
IKEA on endale võtnud suure turuosa.
  • IKEA on endale võtnud suure turuosa. Foto: Liis Treimann
Mööblitootjate ja - müüjate konkurentsiraportit tutvustanud Kõiv rääkis teisipäevases hommikuprogrammis, et käivet on kasvatanud ka üks pehme mööbli müüja, kuid näiteks Home4You ja Asko kaubamärgi all tegutsevad firmad on käivet kaotanud.

Seotud lood

Uudised
  • 03.05.23, 13:18
Raport: Lidl kasvatab konkurentidest kiiremini müüki ning veab palgarallit
Värske konkurentsiraporti järgi on Lidl teinud väga häid tulemusi ning liikunud konkurentidest kiiremate hüpetega. Samuti maksavad nad jaekubanduse turu keskmisest kõrgemat keskmist palka.
Uudised
  • 27.04.23, 11:07
IKEA alustas koostööd Eesti disaineri Karl Korsariga, et tuua tähelepanu lähisuhtevägivalla probleemile
IKEA lansseerib peagi Eestis sotsiaalse algatuse „Märka vägivalda“, et tõsta inimeste teadlikkust lähisuhtevägivallast ja julgustada probleemist avalikult rääkima. Algatuse raames luuakse koostöös tunnustatud disaineri Karl Korsariga elustiilitoode, mis väljendab nii disaineri isikupärast stiil kui ka kutsub ülesse vägivalda märkama, mitte silmi kinni pigistama.
Uudised
  • 03.03.23, 09:52
IKEA laieneb Baltikumis taas: Leedus avatakse uus esindus
Rootsi kodusisustuse jaemüüja IKEA laieneb Leedus ja avab käesoleva aasta sügisel uue esinduse Šiauliais, ühes Leedu suurimatest linnadest. Uus planeerimis- ja tellimispunkt muudab IKEA Baltikumi inimestele veelgi kättesaadavamaks.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele