Tänases saates "E‑kaubanduse areng ja tulevik" räägime värske DPD e‑kaubanduse uuringu najal tarbijate harjumustest ja ootustest ning vaatame e‑kaupleja poolelt Baltikumi ülesele e‑kaubandusele. Selleks oleme saatesse kutsunud DPD Eesti tegevjuhi Remo Kirsi ja Sportland International Groupi turundus- ja e‑kaubandusjuhi Henri Kruuseli.
- Sportland International Groupi turundus- ja e-kaubandusjuht Henri Kruusel, saatejuht Art Lukas Maksekeskusest ja DPD Eesti juht Remo Kirss. Foto: Äripäev
Saates tuleb juttu, kui palju erinevad Eesti tarbijad Läti ja Leedu tarbijatest, kuidas eelistavad nad pakke saada. Kuidas on muutunud ostukorvi suurus ja sisu. Henri Kruusel avab natuke kaarte, kuidas nad Sportlandi e‑poega Baltikumi vallutasid.
Kuuleme ka seda, kuidas praegune tarbijate kindlustunne mõjutab e‑ostlemist ja kui suurt kasvu nähakse. Saates arutletakse ka selle üle, kui oluline on e‑poodide ning tarnete vastutustundlikkus tarbijate jaoks.
Saadet juhib Art Lukas Maksekeskusest.
Saadet toetab DPD Eesti.
Eestlane on nõudlik e‑ostleja, kelle jaoks peab olema kõik lihtne
Seotud lood
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.