• 05.09.23, 10:08

Prisma maajuht: inimeste hinnatundlikkus jätkab kasvu

Prisma värske uuringu põhjal selgub, et inimeste hinnatundlikkus on veelgi suurenenud: 66% inimestest lähtub ostukorvi koostades toote hinnast ning 20% on neid, kes ostab seda, mida soovib.
Prisma kassa.
  • Prisma kassa. Foto: Raul Mee
Prisma maajuht Teemu Kilpiä tõdes Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et inflatsioon on klientide ostuvõimekust väga tugevalt mõjutanud. „Keskmise ostukorvi hind ei ole muutunud, aga kahjuks saavad inimesed selle eest vähem kaupa,“ nentis Kilpiä.

Seotud lood

Uudised
  • 21.08.23, 09:22
Prisma pöörab sadade toidukaupade hinnad tagasi eelmisesse aastasse
Värskest Prisma Peremarketi tellitud uuringust selgub, et 66% Eesti inimestest lähtub toidukorvi koostades hinnast ja vaid 20% ostab seda, mis maitseb. Prisma pöörab üle 200 toidu- ja esmatarbekauba hinnad aasta võrra tagasi – hinnatõusu eelsesse perioodi.
Uudised
  • 05.07.23, 08:00
Jaekettide turuosas toimus kohtade vahetusi
Möödunud majandusaasta tulemuste põhjal võib öelda, et esimesed kolm suuremat jaeketti on kaotanud aasta jooksul enda turuosa kõige enam. On ka üllatajaid, kes suutsid tihenevas konkurentsis enda turuosa suurendada ning kaks jaeketti enda kohad turupositsiooni osas vahetada.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele