• 21.08.23, 09:22

Prisma pöörab sadade toidukaupade hinnad tagasi eelmisesse aastasse

Värskest Prisma Peremarketi tellitud uuringust selgub, et 66% Eesti inimestest lähtub toidukorvi koostades hinnast ja vaid 20% ostab seda, mis maitseb. Prisma pöörab üle 200 toidu- ja esmatarbekauba hinnad aasta võrra tagasi – hinnatõusu eelsesse perioodi.
Prisma peremarket Mustika kaubanduskeskuses.
  • Prisma peremarket Mustika kaubanduskeskuses. Foto: Raul Mee
„Näeme, kui olulised ja otsitud soodsad hinnad praegu klientide poolt on, et tugevalt tõusnud elukalliduse tingimustes hakkama saada. Otsisime ja leidsime omalt poolt võimaluse pöörata populaarsete toodete hinnad tagasi 2022. aastal kehtinud hinnatasemele,“ rääkis Prisma Eesti maajuht Teemu Kilpiä. „Sellise hinnapöörde võimaldamiseks tegime tööd nii meie enda ettevõtte efektiivsusega, kui ka rääkisime läbi tootjatega,“ selgitas ta.

Seotud lood

Uudised
  • 05.07.23, 08:00
Jaekettide turuosas toimus kohtade vahetusi
Möödunud majandusaasta tulemuste põhjal võib öelda, et esimesed kolm suuremat jaeketti on kaotanud aasta jooksul enda turuosa kõige enam. On ka üllatajaid, kes suutsid tihenevas konkurentsis enda turuosa suurendada ning kaks jaeketti enda kohad turupositsiooni osas vahetada.
Uudised
  • 17.07.23, 13:42
Rimi: pea pooled eestlased eelistavad endiselt eestimaist, ehkki hinnatõus on oma jälje jätnud
25% Eesti elanikkonnast ostab keskkonnasõbralikke tooteid, mida on protsendi võrra vähem kui aasta tagasi, selgus uuringufirma Nielsen Consumer LLC hiljutisest uuringust. Veidi on keerulises majandusolukorras vähenenud ka nende inimeste hulk, kes kodumaist või ökokaupa eelistavad.
Uudised
  • 31.07.23, 11:16
Lidl langetab veel enam kui 300 toote hindasid
Lidl Eesti otsustas langetada täiendavalt enam kui 300 igapäevaselt kasutatava toote hindu ning laiendab vastavalt tootevalikut regulaarselt, täites nii oma lubadust pakkuda ostjale parimat hinda igapäevaselt, mitte ainult kampaaniate raames. Esmatarbekaupade kättesaadavuse tõstmiseks langetatakse hindu kuni 30% võrra.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele