Praegu on kõige suurem mure ja häda on nende kaupmeestega, kes paiknevad Tallinnas teetööde ääres, kuna neil on käibelangus 20-30% võrreldes normaalsusega, ütles Kaupmeeste Liidu juht Nele Peil.
- Kaupmeeste Liidu tegevjuht Nele Peil Foto: Raul Mee
Ta rääkis, et kaupmehed on praegu murelikud, kuid eks see sõltub sellest, mida sa müüd ja kus sa paikned. „Luksuskaupade müüjad ja kõrgema hinnaklassi toodete kauplejad ei ole enamasti nii murelikud, sest ostujõulisel klientuuril ei ole mingit erilist tarbimise vähenemist olnud. Ostujõud on kõvasti langenud nendel tarbijatel, kes on madalamas otsas või keskmised.“
4. oktoobril
Kaubanduse Aastakongressil räägib Nele Peil lähemalt erinevatest EL algatustest, mis kaupmehi mõjutavad. Kongressil tuleb juttu ka sellest, kuidas üldse sünnivad kaubandust puudutavad regulatsioonid ning millised on valdkonna inimeste võimalused neile kaasa rääkida. Tutvu Kaubanduse Aastakongressi kavaga
SIIN ja registreeru!
„Ma olen ka moe-, ehitusmaterjalide ja ka elektroonikakaupade müüjatelt kuulnud, et inimestel hakkab raha otsa saama ning käibed on kukkunud.“
Seotud lood
Põhjamaade jaekaubandusettevõtted lõpetavad Oreo, Toblerone ja teiste tuntud brändide müüja Mondelezi sortimendi pakkumise seose tõttu Venemaaga. Eesti kaupmehed põhjendasid, miks nemad talitavad teisiti.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.